Liity jäseneksi!

Halutessasi liittyä jäseneksi täytä ja lähetä alla oleva jäsenlomake. Saat sähköpostilla tai kirjeenä ohjeet jäsenmaksun maksamisesta. Kun olet maksanut jäsenmaksun ja yhdistyksen hallitus on hyväksynyt hakemuksesi, saat kotiisi viimeisimmän ilmestyneen Pihaus-lehden (niin kauan kuin niitä riittää).

Osoitteenmuutokset jäsensihteerille sähköpostilla jasensihteeri@pihakoirat.net tai jäsensivujen kautta.

Jäsenmaksujen suuruudet vuonna 2024 ovat seuraavat:

• varsinainen jäsen 30 euroa
  • perhejäsen 10 euroa
  • pentuejäsen 15 euroa
  • kannatusjäsen 50 euroa.

Perhejäsenenä voi olla henkilö, jonka ruokakuntaan kuuluu varsinainen jäsen. Ilmoitathan perhejäsenyyttä hakiessasi lisätietokentässä ruokakunnan varsinaisen jäsenen nimen! Perhejäsenellä on muuten samat oikeudet kuin varsinaisella jäsenellä, mutta perhejäsen ei saa omaa jäsenlehteä.

Liittyessäsi jäseneksi kuluvan vuoden heinäkuun 1. päivänä tai sen jälkeen, on jäsenmaksun suuruus ensimmäiseltä vuodelta puolet koko vuoden jäsenmaksusta.

kuva: Minna Mustamäki

Pentuejäseneksi voidaan hyväksyä henkilö, jonka kasvattaja ilmoittaa pentunsa ostajana yhdistyksen jäsenyyteen. Pentuejäseneksi ilmoittavalta henkilöltä tulee kasvattajan toimittaa kirjallinen suostumus jäsensihteerille. Tällä kirjallisella suostumuksella pentuejäsen hyväksyy liittymisensä yhdistyksen jäseneksi ja siirtyy seuraavana vuonna varsinaiseksi jäseneksi, maksaen itse jäsenmaksunsa.

Liittyessäsi yhdistyksen jäseneksi hyväksyt yhdistyksen säännöt, toimintatarkoituksen sekä vahvistat lukeneesi ja hyväksyneesi tietosuojaselosteen.