Kasvattajalista

Kasvattajalistalla olevat kasvattajat ovat sitoutuneet noudattamaan seuraavia kasvattajalistan sääntöjä:

Suomen Tanskalais-ruotsalaiset pihakoirat ry:n kasvattajalistan säännöt (voimassa 13.1.2024 alkaen)

1. Kasvattaja on Suomen Tanskalais-ruotsalaiset pihakoirat ry:n jäsen ja on maksanut kuluvan vuoden jäsenmaksunsa  sekä kasvattalistan maksun.
  2. Kasvattajalla on FCI:n hyväksymä kennelnimi.
  3. Kasvattaja on allekirjoittanut Suomen Kennelliitto ry:n kasvattajasitoumuksen ja on sitoutunut noudattamaan sitä.
  4. Kasvattaja pyrkii noudattamaan kasvatustyössään voimassa olevaa jalostuksen tavoiteohjelmaa (JTO) ja pyrkii käyttämään kasvatustyössään koiria, jotka täyttävät voimassa olevat jalostussuositukset. Jalostussuosituksista on mahdollista perustellusta syystä poiketa esimerkkinä näyttelytulosvaatimus ja PEVISA:n sallima ulkomaisen jalostusuroksen käyttö.
  5. Kasvattaja ilmoittaa koiriensa PLL-geenitestitulokset yhdistyksen jalostustoimikunnan ylläpitämälle listalle.
  6. Kasvattaja täyttää jokaisesta pentueesta pentueseurantalomakkeen ja lähettämään sen yhdistyksen nettisivujen kautta jalostustoimikunnalle viimeistään seuraavan kalenterivuoden tammikuun loppuun mennessä.

Kasvattajalistan hinta 20€/vuosi, laskutetaan aina vuoden alussa.

Kasvattaja: ohjeet listalle liittymiseen ja lomakkeen löydät yllä olevasta linkistä!

Muutokset kasvattajalistalla ilmoitettuihin tietoihin osoitteeseen

julkaisut@pihakoirat.net

Bestaran